c

הטור היומי של TELESPORT

ארבעה משחקים מרכיבים את הטור היומי שלנו. סקוטלנד מארחת את פולין, צפון אירלנד מול לוקסמבורג, בלארוס נגד בולגריה וסן מרינו פוגשת את ליכטנשטיין

יום חמישי 05 ספטמבר 2024
מערכת TELESPORT
סקוטלנד - פולין - X (יחס 2.80)

תוצאת תיקו במחצית (יחס 1.75)

נבחרות סקוטלנד ופולין שיחקו ביורו האחרון ושתיהן כשלו כבר בשלב הבתים ללא ניצחונות. סקוטלנד הובסה 5:1 בפתיחה לגרמניה ולאחר מכן סיימה בתיקו מול שוויץ והפסידה להונגריה. הפולנים פתחו עם שניהפסדים, 2:1 להולנד ו-3:1 לאוסטריה כשלאחר מכן, סיימו בתיקו 1:1 מול צרפת. המפגש האחרון בין הנבחרות היה לפני שנתיים, משחק ידידות שהסתיים בתיקו 1:1. לפני 10 שנים בדיוק, הן שיחקו באותו הבית במסגרת מוק' יורו 2016, אז שני המפגשים בינהן, הסתיימו בתוצאות תיקו 2:2 גם בסקוטלנד וגם בפולין. בסך הכול, שמונה מפגשים בין השתיים, עם שש תוצאות תיקו. זו תהיה גם התוצאה לדעתי היום. 2.80 על חלוקת נקודות בין השתיים, תיקו גם במחצית, בליין של 1.75.

צפון אירלנד - לוקסמבורג - 1 (יחס 1.90)

משחק בין שתי נבחרות חלשות מאוד, כשצפון אירלנד מגיעה למשחק היום אחרי מספר משחקי ידידות שקיימה במהלך השנה. היא סיימה בתיקו מול רומניה, גברה על סקוטלנד ועל אנדורה וחטפה חמישיה מול נבחרת ספרד. לוקסמבורג מנגד, שיחקה גם היא מספר משחקי ידידות במהלך השנה כשהיא ניצחה את קזחסטן בבית והובסה מול נבחרות צרפת ובלגיה. השתיים נפגשו לאחרונה ב-2022 למשחק ידידות שהסתיים ב-3:1 לאירים. גם שלוש שנים לפני כן, היתה זו צפון אירלנד שניצחה במשחק ידידות. המשחקים הרשמיים האחרונים בין השתיים, היו לפני 11 שנים, במסגרת מוק' מונדיאל 2014, אז ניצחה לוקסמבורג. אמנם לוקסמבורג השיגה בשנים האחרונות תוצאות לא רעות, כמו כן הקבוצות שלה במסגרות האירופאיות, אך לאחר מכן, היא נחלשה שוב וספגה לא מעט מפלות. צפון אירלנד בעצמה חלשה, אך בבית מול נבחרת אולי מעט יותר חלשה, היא אמורה להסתדר. 1.90 לניצחון צפון אירי כאן. אל תצפו אגב ליותר מדי שערים.

בלארוס - בולגריה - 2 (יחס 1.80)

בלארוס נבחרת חלשה מאוד, שבמהלך 2024, הפסידה בשלושה מארבעה משחקי דיידות שקיימה, מול מונטונגרו, רוסיה ומול ישראל, שלושתם בבית אגב. בחוץ מול מלטה, היא השכילה לסיים בתיקו. בולגריה שתתארח אצלה היום, שיחקה גם היא ארבעה משחקי ידידות כשלצד ניצחון בטנזניה, היא סיימה בתוצאות תיקו מול אזרביג'אן, רומניה וסלובניה. השתיים נפגשו למשחק ידידות לפני 4 שנים שהסתיים בניצחון של בלארוס, כשבמוק' גביע העולם ב-2018, כל קבוצה, ניצחה את משחק הבית שלה. למעשה, כל שמונת המפגשים שהתקיימו בין השתיים, הוכרעו כולם, כשבולגריה ניצחה בחמישה משחקים ובלארוס בשלושה. אי תוצאות התיקו בין השתיים, ימשיכו לדעתי, כשבולגריה, עד כמה שהיא לא להיט בשנים האחרונות, טובה משמעותית מנבחרת בלארוס. 1.80 על בולגריה.

סן מרינו - ליכטינשטיין - 2 (יחס 1.95)

אחד המשחקים הפחות מרתקים להיום, מביא לנו מפגש בין סן מרינו אל מול ליכטינשטיין. סן מרינו הפסידה בשלושה מארבעת המשחקים שקיימה במהלך השנה, כשהיא הובסה מול סט. קיטס 3:1 בבית וגם ספגה רביעיות מול סלובקיה וקפריסין. ליכטינשטיין מנגד, חטפה רביעיה מאיי פארו ושלושה שערים מול אלבניה, לצד תוצאות תיקו בלטביה ומול רומניה. השתיים נפגשו במסגרת ליגת האומות לפני 4 שנים, אז ניצחה ליכטינשטיין בסן מרינו, לצד תיקו בבית. שתי הקבוצות חלשות וגרועות, אבל סן מרינו גרועה יותר, עם הגנה מחוררת. גם מול ליכטינשטיין בבית, היא צפויה להפסידה. 1.95 עליהם.

תגובות

טלספורט בפייסבוק